Tak bym dał 7, a daję tylko 6. Z intrygującego końcówka zrobiła film irytująco-nużący. Tarantino przedłuża i przedłuża, aż w końcu nie wie kiedy skończyć i w efekcie przynudza. Ponadto podobne motywy i akcje widzieliśmy już w "inglorious basterds". Czyli klasyczne zjadanie własnego ogona.
Witam
Polecicie jakieś seriale lub filmy (z naciskiem na filmy) nakręcone po 2000 roku a rozgrywające się w USA w latach 70-tych/80-tych lub za czasów Wojny Secesyjnej jak np Django czy z seriali Fargo lub Stranger Things?
nic mi innego nie przychodzi do głowy a chętnie bym obejrzał. Dzięki wielkie
blaxploitation buddy western movie, trochę bajkowy, trochę ponury, trochę paradny i przezabawnie przesadny w kreowaniu struktury, które lingwistycznej są natury
Rdr2 jest wizualnie praktycznie żywcem zdjęte z Django. A widok z Candyland niemalże identyczny z Braithwaite Manor jest już dobitnie pokazujący inspirowanie się Rockstara na twórczości Tarantino. Nie zdziwię się jeśli w kolejnym Red Deadzie będą ponownie jego smaczki a mi to na rękę bo uwielbiam zarówno Tarantino jak...
więcejBo chyba nie w czasie kiedy, w którym przebywał z doktorkiem. Scena, w której Schulz zabija szeryfa pokazuje, że Django chyba z bronią nie miał wiele wspólnego ale potem jest scena gdzie uczy się strzelać. Ok, ale naiwne jest uwierzyć, że strzelał potem lepiej od rasowych "kowboji"
Absolutny hit. Film niemal doskonały. Wartka akcja, super historia, świetna gra aktorska, kapitalna muzyka, świetny klimat i sceneria, sam pomysł na film doskonały. Nie da się już tu nic poprawić. Obowiązkowy do obejrzenia.
Zaczynając swoją wypowiedź chciałam podkreślić, że lubię filmy Tarantino (chociaż nigdy nie nazwałabym ich oryginalnymi, zwłaszcza, że bazuje na czymś co już powstało, zmienia nieco scenariusz i dodaje muzykę, która stosunkowo nie pasuje ale jednak tworzy dobre tło i polewa wszystko dużą dozą krwi. Ale któż tego nie...
więcejDla mnie spośród trzech filmów Tarantino Django stoi ponad Nienawistną i Bękartami. Dialogi, di Caprio i Waltz. No i cała rozkmina. Ten film jest kompletny i mi to wystarcza by go zobaczyć ponownie. Pozostałe dwa już nie koniecznie.
Okrucieństwo i empatia, godność i zwyrodnienie, miłość do tej jedynej i męska
przyjaźń,doskonałe dialogi i czarny jak smoła humor, nieustające tarapaty i legenda o Zygfrydzie. Krew pryska. Film bardzo brutalny ( część seansu siedzę z zamkniętymi oczami) Uwielbiam.
Wybieram to drugie,choć Django też ma swoje zalety. Nie należy do nich na pewno długość-Tarantino od lat stanowczo przegina w tej kwestii. Poza tym jest ok-film zemsty,tym razem w wydaniu westernowym,świetny pastisz,niezwykle malowniczy. Stawiam wyżej Bękarty,być może dlatego,że Western nie jest moim ulubionym...
1 miejsce w rankingu 100 najlepszych westernow przeganiajac dolarowska trylogie czy pewnego razu na dzikim zachodzie pff
Zaczyna się fajnie, Waltz bawi się z nami wygłupiając się swoją grą aktorską, uwalnia Django
(Jamie Fox), "jako Niemiec mam dać ci wolność", faktycznie jak pisał syn Hansa Franka
zbrodnie niemieckie w swoich koloniach do 1933 nie ustępowały zbrodniom kolonizatorów
brytyjskich, francuskich, holenderskich czy...
Sam Quentin ponoc uznal go za swoje najlepsze dzielo, ja osobiscie jestem rozczarowany. Film jest
dobry ale nie tak dobry jak Inglorious Basterds. Brakuje mu naprawde dobrych dialogow jak w
poprzednich filmach, humor tez wydaje mi sie slabszy (rozmowa o workach na glowy miala byc
zapewne komiczna, wg mnie byla...